loading...
سايت تفريحي ميلاد
خوش امديد

"ما برگشتيممممممم"


خيلي زود منتظر ما باشيد

با كلي مطلب جذاب و سوپرايز ;)

افراد انلاين
"در اينجا مي توانيد محل افراد انلاين سايت را مشاهده فرماييد"


در سايت تفريحي ميلاد تفاوت را احساس كنيد
آخرین ارسال های انجمن
ميلاد بازدید : 224 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (3)
جهان چقدر سریع پیشرفت می کند. هم اکنون گوگل جواب سوال شما را با چه سرعتی می دهد؟
 
کمی متفاوت فکر کنید. اگر پنجاه سال پیش گوگل وجود داشت چه شکلی بود؟
 
احتمالا شرکت گوگل کارت هایی را در باجه های پست و فروشگاه ها قرار می داد. شما یکی از کارت ها را بر می داشتید و سوال خودتان را روی آن می نوشتید. تمبر می چسباندید و ارسال می کردید.
 
روی کارت نوشته شده «لطفا برای دریافت نتایج 30 روز صبر کنید!» یک ماه بعد پاکت بزرگی حاوی اسناد و عکس هایی در مورد سوال، درب منزل به شما تحویل داده می شد.

موضوع عجیب به نظر می رسد. شاید به نظر جالب یا طنز بیاید. اما یادآور این نکته است که جهان چقدر سریع پیشرفت می کند. هم اکنون گوگل جواب سوال شما را با چه سرعتی می دهد؟
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تبادل لینک در تاریخ 1348/10/11 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

_1 _ سلام

_2 _ در صورت تمایل ما را با آدرس http://www.9rang.com

_3 _ و عنوان تبلیغات اینترنتی لینک کنید

_4 _ سپس لینک خود را در این صفحه قرار دهید .

_5 _ http://link.9rang.com

_6 _ موفق باشید

این نظر توسط shayan در تاریخ 1348/10/11 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

سلام وب قشنگی داریشکلک

اگر موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ما رو با نام ( eshgh eshgh va eshgh... ) لینک کن بعد بهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم شکلک


www.brokenheart.orq.ir

این نظر توسط كامي در تاریخ 1348/10/11 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز آره من به يك مدير نياز دارم اگه تو بيايي تو سايت من فعاليت كني سايت ما خيلي رشد ميكند من تو رو مثل خودم مدير سايت ميكنم يعني هردو شريك هم ميشيم و مثل من ميتواني وارد پنل سايتمان شوي من دارم يه دامنه ديگه واسه سايتم ميگيرم يعني اسم سايتم يا ادرس سايت رو تغيير ميدم به tizfuh.tkپس اگه اين ادرس بعداز چند روز ديگه بسته شد ميتوني به همين ادرس مراجعه كني اگه ميخواي مدير سايت بشي من منتظر جوابتم ميتوني ايميل واسم بفرستي يابيا چت كه باهم كنار بيايم من فعلا باي




منتظرتمhttp://simayeiran.tk:


کد امنیتی رفرش
از صفحات دیگر سایت هم دیدن کنید
تکتا موزیک برترین رسانه فرهنگی ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از كدام استان ايران هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 8,398
  • بازدید کلی : 90,528
  • کدهای اختصاصی