loading...
سايت تفريحي ميلاد
خوش امديد

"ما برگشتيممممممم"


خيلي زود منتظر ما باشيد

با كلي مطلب جذاب و سوپرايز ;)

افراد انلاين
"در اينجا مي توانيد محل افراد انلاين سايت را مشاهده فرماييد"


در سايت تفريحي ميلاد تفاوت را احساس كنيد
آخرین ارسال های انجمن
ميلاد بازدید : 386 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 بسياري از نقل قول هاي الهام بخش و جذاب استيو جابز مربوط به سخنراني معروف وي در سال ۲۰۰۵ در دانشگاه استنفورد است. اما مدير سابق اپل که يک سال پيش از دنيا رفت، حرف هاي خوب و شنيدني بسياري دارد. در زير ۱۰ تا از سخنان خوب و جالب استيو را براي شما ترجمه مي کنم:

 

 

 

۱- کامپيوتر براي من عالي ترين و قابل توجه ترين وسيله اي است که تا به حال با آن برخورد کرده ام. کامپيوتر همانند دوچرخه براي ذهن است. (فيلم “حافظه و تخيل” سال ۱۹۹۰)

 

۲ – من خيلي چيزها را نمي خرم، چرا که از نظر من مضحک هستند. ( اينديپندنت سال ۲۰۰۵)

 

۳ – من فکر مي کنم که مرگ شگرف ترين کشف زندگي است. مرگ باعث پالايش و منسوخ شدن الگوهاي قديمي مي شود. (پلي بوي ۱۹۸۵)

 

۴ – مردم فکر مي کنند که تمرکز به معناي آري گفتن به چيزهايي است که بايد روي آنها تمرکز کرد، اما در اشتباه هستند. تمرکز به معناي نه گفتن به صدها ايده خوب ديگري است که وجود دارند. شما بايد مسائلي را که مي خواهيد روي آن تفکر و تمرکز کنيد را با دقت انتخاب کنيد. نوآوري، نه گفتن به هزار مسئله قابل فکر است. (کنفرانس جهاني دولوپرهاي اپل سال ۱۹۹۷)

 

 

 

۵ – برايم مهم نيست که زمان مرگم پولدارترين آدم باشم….

 دوست دارم شب ها زماني که به خواب فرو مي روم کار خارق العاده اي کرده باشم، اين براي من مهم است. (سي ان ان ماني سال ۲۰۰۸)

 

۶ – کار من آسان گرفتن و يا مهربان بودن با مردم نيست. کار من بهتر کردن زندگي مردم است. (سي ان ان ماني سال ۲۰۰۸)

 

۷ – اگر دوست داريد در زندگي همچون يک هنرمند خلاق باشيد، نبايد زياد به گذشته ها فکر کنيد. شما بايد هرکس بوديد و هرکاري کرديد را به فراموشي بسپريد. (پلي بوي ۱۹۸۵)

 

۸ – نوآوري رئيس و مرئوس را از هم تميز مي دهد. (رازهاي نوآوري استيو جابز سال ۲۰۰۱)

 

۹ – من الگوريتم تجاري خود را از گروه بيتلز برداشتم. آنها ۴ نفر بودند که گرايش هاي منفي خود را مورد ارزيابي قرار مي دادند. آنها تعادل را در بين خود ايجاد مي کردند، به خاطر همين هم نتيجه نهايي هميشه خوب مي شد. من هم به کار و تجارت خود با اين چشم نگاه مي کردم: کارهاي بزرگ در بيزنس و تجارت يک نفره انجام نخواهند شد. اين کارها تيمي هستند. (۶۰ دقيقه سال ۲۰۰۳)

 

۱۰ – من حاضرم هرچه از دنياي تکنولوژي بدست آورده ام را بدهم، در عوض يک بعدالظهر را با سقراط بگذرانم. (نيوزويک سال ۲۰۰۱)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
از صفحات دیگر سایت هم دیدن کنید
تکتا موزیک برترین رسانه فرهنگی ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از كدام استان ايران هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 8,341
  • بازدید کلی : 90,471
  • کدهای اختصاصی